2.8.2020

Tervehdys!

Työsopimukseni päättyy parin viikon päästä, ja paluu kotiin alkaa olla ajankohtainen.
Jokin aika sitten heiteltiin täällä ilmoille ajatusta jonkin sortin DLT-miitistä. Ei pöllömpi idea, vaikka siitä vähän vitsillä puhuinkin; olisi mahtavaa nähdä lukijoita ihan livenä :)
Olen tässä uutisia seuraillut, ja mietin, että jos aiotaan miitata, niin nyt viimeistään täytyy alkaa suunnitella asioita, jos jonkin tapaamisen aikoo tänä syksynä järjestää. Riski kaikenmoisiin kulkutauteihin kun on vielä pieni, mutta tilanne voi olla jo syyskuussa toinen, eikä tässä nyt ole tarkoitus ketään alkaa tartuttamaan yhtään millään.

Yritin saada tänne Bloggeriin laitettua yhteydenottolomaketta, jonka kautta mulle voisi laittaa suoraan sähköpostiin tiedon siitä, olisitko juuri sinä siellä ruudun takana halukas miittailemaan jossakin päin Suomea. En siinä onnistunut, joten kerrottakoon, että minulle voi laittaa sähköpostia tapaamisinnokkuudesta osoitteeseen therogisden at gmail piste com.

Paikkakunnasta sen verran, että kyseeseen tulee luultavasti joku eteläisemmän Suomen isompi kaupunki, jonne pääsee hyvin julkisilla. Olen aiemmin miittaillut ihmisiä Helsingissä, Turussa ja Tampereella. Toki olen Itä-Suomessa vielä tämän pari viikkoa, eli myös Mikkelissä miittailu onnistuu tänä aikana.

2 kommenttia

Uudemmat tekstit Vanhemmat tekstit