1.6.2022

Se on kesä ny!

 ... ja tilannepäivityksen aika. :D

Kuten tuossa kommenteissa totesinkin, "hieman" yllärinä iskenyt kylppäriremppa sotki aikataulut totaalisesti. Ollaan nyt kuukauden päivät kulutettu appivanhempien kämppää ja mun DLT:lle soveltuva tietokone on pysytellyt kotona porauksen keskellä. Oon kuitenkin kirjoitellut seuraavia osia täällä remonttievakossa, tosin gradun ohella.

 

Kylppärihän tuossa maanantaina tuli jo valmiiksi ja tällä viikolla pakataan tavarat ja muutetaan takaisin kotiin. Eiköhän sitä uutta osaakin sitten kohta tule, koska olen seuraavia osia täällä jo kirjoitellut valmiiksi - joskin kirjoittaminenhan tässä hommassa on ainakin itselleni se nopein osuus, kuvaaminen vie enemmän aikaa. (Pitäisipä joskus ihan omastakin mielenkiinnosta kellottaa osan tekemiseen kulunut aika. Ei vaan ikinä muista sitä tehdä.)

Osaa odotellessa... ajattelin taas käynnistää kysymysekstraa. Ja koska minuthan te jo tunnettekin eikä ketään oikeasti mun lempivärit kiinnosta (ja jos kiinnostaakin, niin se on muuten vihreä), niin tehdään tästä vähän erilainen kysymyspostaus: Kysytään tarinan hahmoilta!

Nyt saatte siis pommittaa hahmoja kysymyksillä. Kysykää mitä vaan, tarinan sisältä tai ulkopuolelta. Kertokaahan kysymyksenne ohessa, kenelle hahmolle kysymyksenne esitätte. Jos ideat loppuu, niitä voi etsiä vaikka täältä.

Mä heitän kommentteihin omalta osaltani muutaman kysymyksen. Ai niin, ja jos teitä nyt oikeasti kiinnostaa multa jotain kysyä, niin en mä sitä kiellä. :D

 

Aikaa kysyä on niin kauan kunnes ilmoitan ettei sitä enää ole. :P

1 kommentti

  1. Mä olen laiska, joten kääntämättä kysyn Darryllilta seuraavaa:
    "What incredibly strong opinion do you have that is completely unimportant in the grand scheme of things?"
    (kiitos kysymysgeneraattori)

    Adrianilta haluan kysyä, onko Lucya näkynyt viime aikoina. *evil laugh*

    Ja vielä: Elizabeth, onko sulla sisaruksia? (Ihan ku mä en tietäisi)

    VastaaPoista

Uudemmat tekstit Vanhemmat tekstit