1.12.2020

Joulunodotusta DLT:n tahtiin!

 ... olipas se kämäinen otsikko. :D Sori, en keksinyt parempaakaan, kello on puoli yksitoista, en oo nukkunut pariin viikkoon kunnolla ja oon just kotiutunut yhdestä kokouksesta ja ssdsdffddd anteeksi, yritän selittää asiani järkevästi ja väsymystilastani johtuen erittäin lyhyesti.

Me päätettiin joulukuun kunniaksi lyödä viisaat päämme yhteen Hold Back The Riverin Persimonin kanssa. Tehdään nimittäin yhteinen simstarinajoulukalenteri! Mulla ei oo hajuakaan, mitä Persimon meinaa omaan osuuteensa värkätä, eikä hänkään tiedä, mitä mulla on mielessäni, mutta jaettiin siis joulukuun päivät puoliksi ja kummallakin on nyt sitten 12 tarinaluukkua teitä varten tuloillaan. Mulle osui nämä parittomat joulukuun päivät, joten saan myös kunnian avata projektimme! ^__^

Avaan joulukalenterin ihan piakkoin tuohon otsikkokuvan alle. En tee jokaisesta luukusta erillistä päivitystä, vaan lisään linkin luukkuun aina kun sellainen on valmis.

Toivottavasti tykkäätte!

♥: thero ja oletettavasti myös Persimon

(Vastaan saamiini kommentteihin huomenna. En siis tahallani jättänyt niitä huomioimatta, oon vaan oikeasti ihan jäätävän väsynyt ja toivon vaan että uni löytää mut ens yönä vihdoin kunnolla.)

1 kommentti

  1. Jes! ^_^ Kävin äsken pistämässä myös oman blogini puolelle esittelypostauksen, vaikka oma luukkuvuoro onkin vasta huomenna. Kävin myös vilkaisemassa tuon julkaisemasi luukun. :)

    VastaaPoista

Uudemmat tekstit Vanhemmat tekstit