7.8.2016

Alkusanat

Joku saattoi juuri äsken sivun avatessaan hieraista silmiään. De Luca Trilogy? Eikös se tarina ollut, alkanut ja päättynyt jo ajat sitten?

Kyllä vain, mutta se jatkuu.

Kuten Poltteen lukijat varmaan blogista huomasivatkin, Polte ei (mitä todennäköisimmin) tule enää jatkumaan. Olen syvästi pahoillani tästä, mutta sitä lienee enää turha toistella, joten pysytään asiassa ja tässä tarinassa. Siitä onkin melko vähän sanottavaa; kaikki tähän mennessä kertomisen arvoinen itse tarinasta löytyy sivupalkista.

Hypätkäähän siis jälleen mukaan de Lucan suvun kelkkaan! Toivottavasti nautitte kyydistä.

Rakkaudella (ja luoteja mätiä tomaatteja väistellen...),
Irvikissa

P.S.: Linkinvaihtoon saa pyytää. En nappaa enää vanhoja linkkilistojani mistään.

22 kommenttia

  1. Vastaukset
    1. Sait mut nauramaan, jännitys purkautui :'''D Kiitos!

      Poista
  2. AAAA KILJUN

    Herregud, suunnilleen hypin täällä seinille koska DLT 4EVER
    *poistuu takavasemmalle fangirlaamasta*

    Käykö muuten linkinvaihto Treehouse of madnessin kanssa? :3 http://treehouse-of-madness.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awwws! :D Hyvä että lukijat ovat (toistaiseksi ;)) näin innoissaan <3

      Käy toki! Lisäilen tämän päivän aikana, kunhan saan päätettyä millaisen fiksun linkkilistaratkaisun teen.

      Poista
  3. Pahoittelen ihan ensimmäiseksi:

    Sori naapurit. Se kiljaisu joka äsken hyysi selkäpiitänne EI ollut, toistan EI ollut verenhimoinen intiaani. Se olin vain minä. Hiljainen naapurinne. Sori... =D

    Ihan mieletöntä! Upeaa! Mahtavaa! Taattua lukuelämystä siis jälleen edessä ja nyt jo meille lukijoillekin rakkaaksi käyneen suvun parissa =) Ihanaa!
    No niin, nyt mä lopetan tuon tai se jatkuu oikeasti ihan loputtomiin. Hymyilen täällä suu korvissa asti =D

    Aloittelin itsekin pitkästä aikaa tarinaa. Tällä erää ihan peruslegacya, tietenkin tarinankerronnallisilla twisteillä, jotka kankeahkon alun jälkeen toivon mukaan lähtevät liitoonkin joku päivä. Huomaa ettei ole hyvään toviin kirjoittanut. Sitä ruostuu...

    Linkki tulee tässä ja tarina on toisella tililläni, joten kirjoittajana on Arwen =)

    http://storytimearwen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Naapuriparat! Voit ohjata heidät kivun ja säryn korvausvaatimuksineen suoraan mun ovelle. :D

      Toivottavasti tosiaan on taattua lukuelämystä tiedossa, mua nyt edellisen epäonnistumisen jälkeen vähän epäilyttää omat kykyni, mutta saapa nähdä :) Toivon mukaan tiedossa on jotakin varsin nautittavaa.

      Kävin lukaisemassa tarinasi (ja muistamassa että niin joo, mulla on sata muutakin rästitarinaa :D Anteeksi kaikki, luen ne ajan tasalle kyllä!). Jätin kommenttiakin merkiksi vierailustani! :)

      Halusitko linkinvaihtoon?

      Poista
    2. Kiitos mielellään =) Linkkasinkin jo uuden tarinasi sinne.
      Minä vähän luulen, että me emme valitse tarinaa vaan tarina valitsee meidät. Edellisessä tarinassasi varmasti sulla oli hyvä aloitus ja hyvä suunnitelma toteutumiseen, mutta vaikka ne ideat olisi olleet kuinka hyviä, ne ei kenties vain olleet sun tarinoitasi. DLT taas on. Se on sulle intohimo. Se on tarina, joka valitsi kertojakseen juuri sinut. Kyllä, minäkin voin olla väärässä ja tunnustan sen nöyränä jos olen, mutta mulla on sellainen kutina, että tämä tarina löytää tiensä perille =) Varmasti sulla tulee tämänkin kanssa niitä vaikeita hetkiä, kaikille kertojille tulee, mutta ... DLT vain on DLT =D

      Poista
    3. Minäpä linkitän! :)

      Awws, jotenkin kivasti sanottu tuo "tarina valitsee meidät" :') Niinhän se taitaa vähän olla. Mulla tosin oli kyllä innostusta Poltteeseen ja se tuntui omalta, mutta aloitin niin väärällä jalalla kuin voi aloittaa.

      Vaikeita hetkiä varmasti on tiedossa! Ensimmäinen vaikea hetki on nyt, kun on hirveät paineet päällä ja pitäisi saada aikaan säädyllinen eka osa. :D

      Poista
  4. DLT ♥ my life is complete again

    Love uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ♥

    Nyt alotetaankin taas se mukamas aktiivinen kommentointi :'DDDD Oon ihan täpinöissäni :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanoinko jo, että rakastan teitä kaikkia?

      Ei mutta, oikeasti ihanaa saada tällainen vastaanotto. Mä pelkäsin ja jännitin eilen monta tuntia että viitsinkö edes koko ideaa paljastaa vai tuleeko heti täystyrmäys. :D

      Älä stressaa aktiivisesta kommentoinnista! Sanot sitten jotain, kun on jotain sanottavaa. Ei tarvitse rääkätä itseään :)

      Poista
  5. hedgehog8/8/16 10:07

    No ohhoh! Enpä olisi tätä odottanutkaan :D (tai sitä että jaksan näillä yöunilla edes kommentoida mitään järkevää..)

    Mut siis ihanaa että vielä saadaan lukea De Luca Trilogyä! Tää on ehkä paras uutinen aikoihin :"D
    Rakastan muuten tota bannerikuvaa, se on ihana ;__;
    Nyt voin oikeasti sanoa että odotan ekaa osaa! (tai prologia, mut joo) Palan halusta tietää mitä kauheeta oot keksinyt tälle uuden sukupolven de Lucalle :"D

    -hedgehog-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mäkään olisi odottanut, että tää saa tällaisen vastaanoton :'D Olen otettu!
      Mukava myös huomata, että simsblogin lopetuksesta huolimatta sua näkee yhä tarinapiireissä :) Pelkäsin vähän, ettei enää tavata netissä!

      Bannerikuvan otto oli tuskaa. Adrian ei ollut millään tontilla, niin se piti nostella Pose Player Add-onin toiminnoilla tuonne ylös ja säädellä se oikealle kohdalle. :D Hyvä, että tykkäät!

      Poista
  6. Jes! Olen niin innoissani tästä, etten tiedä edes mitä sanoa. :D En olisi osannut odottaa tätä, mutta nyt odotan niin innoissani mitä kaikkea jännää tässä tuleekaan tapahtumaan!

    Niin ja kävisikö linkinvaihto tarinani kanssa? :) http://tihkusadethesims3.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awws, intoa siis riittää! Luen muuten tarinasi taas ajan tasalle kunhan tässä orientoidun paluuseeni :D Miljoona rästitarinaa, Maroonkin tarina on vasta jossain osassa 20 menossa..

      Linkinvaihto käy, linkitän pian!

      Poista
  7. Uuuu! :3 Ihanaa että DLT tulee takaisin kakkososana, kuulostaa tosi mielenkiintoiselta - DLT kun on/oli mun lempapri sun kaikista tarinoista, se oli niin hienosti tehty, juoni ei ollut sekava eikä . En kyllä tarkoita, ettei Homelandissa tai Poltteessakaan olisi ilmennyt näitä juttuja, mutta DLT on silti mun lemppari, se on niin pitkä ja se pysyy silti hyvin kasassa - se on yksi asia, mitä sussa ihailen. Kun sä aina sanot, että ihailet mun kuvia, niin mä ihailen sitä miten saat melkein aina juonen pysymään kasassa. Sanoin melkein, koska itse sanoit että Poltteessa ajoit itsesi umpikujaan. Muuten olisin sanonut että aina. Itselläni osasyy joidenkin tarinoiden loppumiseen on ollut se, kun mä en oo saanut juonta pysymään kasassa ja se on alkanut murtua - oon mennyt paniikkiin, yrittänyt kursia juonta kasaan mutta lopulta oon lopettanut kun se kursiminen ei ole auttanut.

    Mutta joo, mä odotan prologia ja ekaa osaa! Täällä odotan kieli pitkänä :P Ja niin, kävisikö linkinvaihto? :3 Mä linkitin jo sut. http://teapartysims.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava kuulla, että säkin pidät ajatuksesta! Toivottavasti saan tähän myös mielenkiintoa, DLT1 kun vei kaikki parhaat ideat vankiloita myöten ;D
      Mun on kuule välillä tosi vaikea pitää ideat kasassa :D Poltteessa en sen kanssa onnistunut, mutta ehkä mun vahvuus on juuri suunnitelmattomuudessa, siinä, etten lähde mistään liian monimutkaisesta liikkeelle. :P Tuo juonen kasaan kursiminen paniikissa on ihan hirveä tunne!

      Linkitän pian!

      Poista
  8. Hetsinen, kamala kun aloin kiljumaan onnesta, kissakin säikähti! Ei tässä enempää O:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kissaparka! :D Toivottavasti toipuu järkytyksestä <3

      Poista
  9. Anonyymi8/8/16 11:59

    AAAAAA!!!!! IHAN MAHTAVAA EN KESTÄ:D oottelen innolla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, kiitos ihanasta kommentista :'D Olen täällä hymy korvissa.

      Poista
  10. Anonyymi8/8/16 12:40

    Se olotila, kun typertyneenä katson, että näenkö jo harhoja "simstarinalissa"-blogista klo. 1 yöllä :`D MUTTA EN NÄHNYT!! Okei aloitetaanpa ihan rauhassa, huh.

    Aivan mahtavaa, että tämä ihanan suku saa jatkoa vaikka typeryksiä ovat olleet välillä jokainen :D De Luca oli jo enemmän kuin simstarina tai sims-suku se oli ilmiö. Odotan innolla kuinka tarina tulee jatkumaan tulevissa sukupolvessa. Osin varmaa tarinan vetovoima on hahmoissa, mutta myös siinä että sillä on historiaa. Lempi asiani on ollut seurata kuinka sukupolvien jäsenet eroaa toisistaan ja toisaalta mitä yhteistä heillä on. Eli jokainen on harvinaisen epäonninen kaveri, jotka joutuvat pulaan ja ratkovat ongelmansa tuliasein :`D Mutta sinällään he ovat onnekkaita, kun aika pitkään jokainen selvisi hengissä kiperistä tilanteista. Sekä hauska nähdä, kuinka rikollisuus on muuttunut 60-luvun jälkeen vai onko se oikeastaan muuttunut miksikään ;D

    Mahtavaa, että alkaa De Luca suvun osa 2 näin syksyllä. Tulen lukemaan tätä aina kun kyllästyn lukion abi vuoteen ja YO-kokeisiin :`) Tulkoon tästä hermojen latauspaikkani taas :DD Jään innolla odottamaan tulevaa!

    Sekä en viitti erikseen käytä poltteen puolella kommentoimassa, mutta on ymmärrettävää jos suunitelmat hajoaa ja tuntee olevansa umpikujassa on tarinan teko varsin mahdotonta varsinkin jos alkaa inhoamaan sitä. Joskus täytyy vain antaa aikaa ja armoa itselleen :) Mutta tätä odotellessa ja poltettakin seuraten sivusilmällä, jos jotain keksit ^.^

    T. R.H

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä mietin tuossa yhdessä vaiheessa, että mahtaa näyttää hassulta, kun Simstarinalistan viimeksi päivitetyissä blogeissa onkin yhtäkkiä DLT :D Et siis nähnyt harhoja! Mullakin oli vaan kumma tunne tästä.

      Mä yritän tehdä vähemmän typerän ensihahmon ainakin ;D Noo, saa nähä miten onnistun... Ja ah, oon tosi otettu tuosta "ilmiö"-tittelistä, kiitos siitä!
      Mä en tiedä, tuleeko tää olemaan useamman sukupolven tarina. Todennäköisesti ei, mutta se jää tosiaan nähtäväksi. Ei voi tietää vielä, mä lähden tässä tarinassa liikkeelle melko blankkolla suunnitelmapaperilla.

      Onnea muuten YO-kokeisiin! Mulle on tylsä vuosi tiedossa, jäin tosiaan pisteen päähän opiskelupaikasta oikiksessa, eli opiskelen nyt sitten avoimessa yliopistossa oikeustiedettä ja ensi keväänä luen taas pääsykokeisiin. Ellei sitten ihme tapahdu ja oikaisupyyntöni tämän vuoden kokeesta mene läpi :P

      Yritän armahtaa itseni, mä ehkä vähän turhankin paljon pyytelen anteeksi Poltteen mahdollista loppua :D Yritän sinne keksiä myös jotain!

      Poista

Uudemmat tekstit